Armed Polite Society

Main Forums => The Roundtable => Topic started by: Bogie on May 25, 2022, 04:51:57 PM

Title: And the latest in stupid human tricks...
Post by: Bogie on May 25, 2022, 04:51:57 PM
IMHO, they should at least be targeting crotches...
 
https://twitter.com/NurseRichie1/status/1529236402084335617
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: MechAg94 on May 25, 2022, 04:55:11 PM
Age restricted.  Gotta have a login.
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: Perd Hapley on May 25, 2022, 05:04:53 PM
The latest I heard was about some kids just a few miles away from me that were going around kicking in people's screen doors, just because TikTok told them to.

Glad our current domicile doesn't have a screen door in the front.
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: Ben on May 25, 2022, 05:10:32 PM
Age restricted.  Gotta have a login.

Yeah. Somebody with a twitter account wanna clue in the rest of us?
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: French G. on May 25, 2022, 05:48:00 PM
Yeah. Somebody with a twitter account wanna clue in the rest of us?

The usual suspects are playing a variety of Russian roulette that involves aiming at the others foot as well as betting fair amounts of cash. One particular slow learner enters round two with a freshly bandaged foot. He then earns another trip to the ER. No reason, how much cash you got WLJ?
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: 230RN on May 25, 2022, 05:53:03 PM
"Yeah. Somebody with a twitter account wanna clue in the rest of us?"

Another Bogie non-information mystery post.
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: French G. on May 25, 2022, 07:03:04 PM
"Yeah. Somebody with a twitter account wanna clue in the rest of us?"

Another Bogie non-information mystery post.

Be nice or I値l toss an acronym at you. :D
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: Doggy Daddy on May 25, 2022, 07:56:40 PM
Be nice or I値l toss an acronym at you. :D

 :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  IJCSIAM!!
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: Hawkmoon on May 25, 2022, 10:18:52 PM
Be nice or I値l toss an acronym at you. :D

Now THAT's harsh!

I'm going to work back-channel with 230RN to create AHOA.*
















* Acronym Haters Of America
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: 230RN on May 25, 2022, 11:42:21 PM
Be nice or I値l toss an acronym at you. :D

Very good !  :rofl:

AHOA.  (Acronym Haters Of America.) =D

IJCSIAM!!  I Just Can't Stand Independent Acronym Manufacturing   [popcorn]

There's nothing inherently wrong with acronyms themselves.  Even radar is an acronym which can be pronounced and has entered the language on its own as a legit word. And who can object to "light amplification by stimulated emission of radiation" becoming "laser"?

The seemingly compulsive overuse is what's objectionable.



Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: Hawkmoon on May 26, 2022, 12:25:26 AM

The seemingly compulsive overuse is what's objectionable.

That ... and tossing out bunches of random letters that mean something to the writer but whose meaning is unknown to a large percentage of the readership ... and then acting butt-hurt when someone responds, "Huh?"
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: K Frame on May 26, 2022, 07:19:01 AM
Be nice or I値l toss an acronym at you. :D

Do the letters FO mean anything to you?
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: 230RN on May 26, 2022, 07:39:24 AM
Do the letters FO mean anything to you?


Yes. Have a snickers.  But of course, that was "just a joke," right?
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: RoadKingLarry on May 26, 2022, 10:25:50 AM
DILLIGAF?
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: 230RN on May 26, 2022, 10:31:05 AM
Actually, neither do I.
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: K Frame on May 26, 2022, 11:19:44 AM
Yes. Have a snickers.  But of course, that was "just a joke," right?


Ask Burt Reynolds. He's the one who said that.

To Jackie Gleeson, IIRC.
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: WLJ on May 26, 2022, 11:22:09 AM
 :rofl:
https://www.youtube.com/watch?v=p8ufo1y5KBM
https://www.youtube.com/watch?v=WPOZbG7ibEE
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: HankB on May 26, 2022, 06:22:23 PM
That ... and tossing out bunches of random letters that mean something to the writer but whose meaning is unknown to a large percentage of the readership ... and then acting butt-hurt when someone responds, "Huh?"
Hopefully APS readers all understand TANSTAAFL.

But I've just about given up on the LGBTEIEIO crowd, I can never keep the meaning straight. I heard someone refer to them as "the alphabet people" and that's as good a term as any. (And they seem to like it, so maybe you won't get cancelled for using it.  :rofl:  )
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: WLJ on May 26, 2022, 06:25:00 PM

But I've just about given up on the LGBTEIEIO crowd, I can never keep the meaning straight. I heard someone refer to them as "the alphabet people" and that's as good a term as any. (And they seem to like it, so maybe you won't get cancelled for using it.  :rofl:  )

They're confused
You're confused, just not in the same way.
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: zxcvbob on May 26, 2022, 06:37:52 PM
Quote
IJCSIAM!!  I Just Can't Stand Independent Acronym Manufacturing   [popcorn]

Wouldn't that one be an initialism?   =D
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: Hawkmoon on May 26, 2022, 08:07:19 PM
Do the letters FO mean anything to you?

Fiber Optic
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: Hawkmoon on May 26, 2022, 08:08:42 PM
Hopefully APS readers all understand TANSTAAFL.


Actually, no. I've never even seen that one.
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: RoadKingLarry on May 26, 2022, 08:17:16 PM
TANJ
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: Andiron on May 26, 2022, 08:26:28 PM


But I've just about given up on the LGBTEIEIO crowd, I can never keep the meaning straight. I heard someone refer to them as "the alphabet people" and that's as good a term as any. (And they seem to like it, so maybe you won't get cancelled for using it.  :rofl:  )

Degenerate is an awesome word the negates the need for a vague, ever changing acronym  :cool:
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: HankB on May 26, 2022, 10:23:10 PM
Actually, no. I've never even seen that one.
Sounds vaguely German, but isn't. From the writings of Robert A. Heinlein - There Ain't No Such Thing As A Free Lunch.
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: RocketMan on May 26, 2022, 10:24:26 PM
Hopefully APS readers all understand TANSTAAFL.

Actually, no. I've never even seen that one.

From the works of Robert Heinlein.  There Ain't No Such Thing As A Free Lunch

Edited to add, HankB and I posted almost the same thing at the same time.
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: 230RN on May 27, 2022, 01:32:16 AM
zxcvbob inquired,

" 'IJCSIAM!!  I Just Can't Stand Independent Acronym Manufacturing   [popcorn]'

Wouldn't that one be an initialism?"

I don't know, I didn't make it up, I just tried to put real words on the letter sequence.  Search-engining it yielded nothing sensible.  Doggy Daddy introduced it into the nonsense stream in Reply #7.

Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: K Frame on May 27, 2022, 08:47:12 AM
Fiber Optic

Fairly Obvious
Title: Re: And the latest in stupid human tricks...
Post by: RoadKingLarry on May 27, 2022, 08:37:32 PM
*expletive deleted*ing obstinate.